Docentenconcert
Wildervank, 12 februari 2011

Docentenconcert in Margaretha Hardenbergkerk

www.parkstadveendam.nl, 12 februari 2011 23:11

CONCERT - Op vrijdag 4 maart geven de docenten van de Muziek,- Dans - en Theaterschool Veendam/Pekela een docentenconcert.

Nu de winterse kou voorzichtig plaats maakt voor de lente, wil de Muziek-, Dans- en Theaterschool Veendam/Pekela u graag een mooie voorstelling bieden. De docenten van de Muziek-, Dans- en Theaterschool zijn ook vaak uitvoerend musicus, acteur en danser. Dat willen we u graag laten zien en horen. Laat u inspireren en kom ook kijken !

De voorstelling is op vrijdag 4 maart, aanvang 19.30 uur, in de Margaretha Hardenbergkerk, Torenstraat 108 in Wildervank.

Voor de leerlingen van de school is het heel inspirerend om hun docent als uitvoerend kunstenaar te zien. Tegelijkertijd willen we ook de inwoners van Veendam en Pekela de gelegenheid bieden om het concert bij te wonen. De entree is € 2,-. Kaarten zijn vanaf 19.00 uur aan de zaal verkrijgbaar.

Het afwisselende programma, dat de nodige verrassingen bevat, vermeldt onder meer een prachtige dans op muziek van Rachmaninov, een dubbelconcert van Bach in jazz-stijl, het concert in d-moll van Schickhardt, een improvisatie van saxofoon en djembé.

Er worden gedichten gelezen van Arthur Rimbaud en er is een optreden van de sectie lichte muziek. Dit is een greep uit een boeiende en afwisselende voorstelling gegeven door docenten van de Muziek-, Dans en Theaterschool.