Wildervank, januari 2014

Paniek in de tent

Lou en Mien Stokkie zijn lekkere volkse en een beetje asociale types en gaan al jaren kamperen met hun dochter Kaat, die bij de politie werkt als agente. Lowie, de vrijgezelle en niet al te slimme broer van Mien mag ook altijd mee. Dan heeft hij ook een keer een verzetje! Lowie vindt Kaat en haar werk best wel stoer. Overal waar de Stokkies komen is het altijd al heel gauw een georganiseerde chaos.

Dit jaar gaan zij in een huurtent op de net geopende minicamping die beheerd wordt door Walfried Uil en zijn nog redelijk kersverse vriendin Pien Kuiken. Walfried en Pien doen hun best het zo leuk mogelijk te maken voor de gasten met allerlei campingactiviteiten.

Naast de Stokkies gaat de familie Capiteijn verblijven in een mooi Chalet. Hector Capiteijn is een redelijk gewoon gebleven, maar niet onbedeelde directeur van verschillende bedrijven. Zijn dochters studeren allebei en hebben een beetje de trekjes van "verwende dochters", maar Hector kan ze de baas. Zo kan hij ook zijn nog redelijk kersverse vriendin Leonora Pollito op een goede manier het hoofd bieden, en dit is de laatste tijd steeds vaker nodig.

Als de twee families met een totaal verschillende achtergrond naast elkaar komen te staan leidt soms tot botsingen, maar meestal tot vermakelijke situaties. Voeg daarbij nog het feit toe, dat twee personen er een dubbele agenda op na houden en de basis voor een totaal onvoorspelbaar verblijf op camping " 't kleine Uilenbos" is gelegd. Voor je het weet heb je dan ook:

"Paniek in de tent"

Een prettige avond toegewenst namens I.V.O.

Vrijdag 31 januari en vrijdag 7 februari 2014
Aanvang 20.00 uur, welkom vanaf 19.00 uur