Wildervank, 23 november 2014

Sinterklaasfeest

Sinterklaas brengt zaterdag 22 november vanaf 15.00 uur een officieel bezoek aan de kinderen van Wildervank. In het Margaretha Hardenberg Cultuurcentrum wordt een groot Sinterklaasfeest georganiseerd, compleet met optredens van Zwarte Pieten en een Pietendisco.

Kinderen die dat willen kunnen Sinterklaas een hand geven en een praatje maken. Tijdens het feest krijgen de kinderen iets te drinken en na afloop krijgen ze uit handen van de Sint nog een traktatie en een surprise bij de uitgang. Omstreeks 16.30 uur wordt het feest afgesloten.

Zaterdag 22 november 2014
15.00 16.30 uur, zaal open 14.30 uur
Entree gratis - Route intocht:
www.veendammer.nl

Flexwerk en Musica Son, onder muzikale leiding van Cas Straatman

in samenwerking met Stichting Kleinkunst Veendam

Flexwerk is een cabaretgroep met bekende noordelijke acteurs die u verrassen met eigen liedjes waarin af en toe een knipoog naar de actualiteit, doorspekt met een vleug Ede Staal.

Musica Son stelt gevarieerde programma’s samen waarin luisteraars met verschillende smaken aan hun trekken komen. Het koor met geschoolde stemmen is op dit moment samengesteld uit vijf vrouwen en drie mannen en zal u met solisten Aaf Punt en Bert Kraan door de wereld van Weense operette melodieën en mooie evergreens voeren.

De muzikale leiding is in handen van Cas Straatman.
Hij werd geboren in 1968 en studeerde aan het Prins Claus conservatorium in Groningen de vakken piano klassiek, piano jazz en arrangeren. Sinds 1993 is hij daar repetitor op de afdeling zang, lichte muziek en geeft hij het bijvak piano. Daarnaast geeft hij les aan de Dansacademie Noord Nederland en aan de musicalopleiding van de Hanzehogeschool. Hij is de vaste co-repetitor van het Noord Nederlands Concertkoor en dirigent van de operettevereniging ADO uit Eelde/Paterswolde.

Zaterdag 22 november 2014
Aanvang 20.00 uur, zaal open 19.30 uur
Entree € 5,--

Overzicht programma