Wildervank, september 2014

Amanda Rheaume

De Canadese singer-songwriter Amanda Rheaume maakt melodische folk-country-pop muziek. Ze wisselt krachtige nummers af met ingetogen nummers die je raken. Haar stem is toegankelijk en fijn om naar te luisteren met zo nu en dan de 'snik'.

Op deze tour wordt ze begeleid door 2 muzikanten, waarvan bassist Marie-Josée Dandeneau van de band Oh My Darling de bekendste is. Gitarist Fraser Holmes maakt het trio compleet.

Amanda Rheaume is een singersongwriter uit Ottawa die met 15 jaar liedjes begon te schrijven. In 2011 verscheen haar debuut cd Light Of Another Day met een mix van roots, pop, americana. Verder staat Amanda bekend om haar goede doelen acties zoals "Babe For Breasts". Tevens trad ze drie keer op voor de Canadese militairen in Afghanistan. Met zo'n 160 optredens per jaar zit de Canadese niet stil en reist ze de wereld rond.

Vrijdagavond 12 september treedt zij op in het Margaretha Hardenberg Cultuurcentrum en hebben wij het genoegen om haar live te bewonderen.

Vrijdag 12 september 2014
Aanvang 20.15 uur, zaal open 19.30 uur
Toegang € 5,-

Voor een voorproefje: youtube.com/watch?v=PwnQB7MufQ8
www.amandarheaume.com

Open Monumentendag

Zaterdag 13 september van 9.00 - 17.00 uur is het Margaretha Hardenberg Cultuurcentrum geopend in het kader van de Open Monumentendag. Tevens is er de mogelijkheid de vrijwilligers op het kerkhof bezig te zien van 09.00 tot 12.00 uur. Fenna en Jaap Pomp en haar mensen leggen graag uit waar ze mee bezig zijn.