Wildervank, november 2015

Neil Young 70th Birthday Tribute concert

De zeventigste verjaardag van de Canadese singer-songwriter en rocker Neil Young wordt op zondagmiddag 15 november gevierd in het Margaretha Hardenberg Cultuurcentrum in Wildervank.

Young zelf zal er niet bij zijn, maar wordt op een waardige manier vertegenwoordigd door de singer songwriters Lex Koopman, Jan Henk de Groot, Eric Devries en de Dutch Neil Young Gerry Wolthof;
op hun eigen manier zullen zij Neil Young vertolken.

Lex Koopman is afkomstig uit Groningen en speelde onder andere in Catfever en de Neil Young Mirror Band. Hij is nog steeds on the road met The Bluescowboys en samen met zijn vrouw Bonnie als de Harlequin Hovers. Jan Henk de Groot is bekend van de band Henkus, zijn solowerk en momenteel tourt hij met de Troebadoers, Eric Devries speelde vroeger onder meer in the Big Easy en de Bengels en bracht eind 2014 de CD ‘Close To Home’ uit, Gerry Wolthof staat al jaren bekend als de Neil Young van Nederland en speelde met The Neil Young Mirror band in het hele land. Gerry gaat vanaf 2016 door het land touren met het programma ‘Harvest en the Best of the Rest’, een Neil Tribute.

Aanvang om 15.00 uur, zaal open vanaf 14.30 uur.
De entree bedraagt 15 euro, inclusief een consumptie.

Donateurs van Bogdike krijgen een korting van 5 euro. Kaarten zijn vanaf donderdag 5 november iedere middag tussen 13.00 en 17.00 uur te verkrijgen in het pand van Bogdike aan de Kerkstraat 2 in Veendam.

Komend programma (onder voorbehoud):

Vr./Za. 13/14 november
Zondag 15 november